tirsdag 17. juli 2007

Himmel og helvete

Forrige helg begynte fantastisk for T-Mobile. Gerdemann vant Tourens første fjelletappe og tok ledelsen sammenlagt. Da Rogers svært overraskende gikk i brudd på søndag og etterhvert fikk med seg Rasmussen var alt perfekt. Det fantes en Gud i rosa sykkeldrakt. Det var for godt til å være sant, og fordi det ikke var sant måtte jo nirvana-tilstanden opphøre. Jeg er sikker på at Rogers falt fra sammenlagtseieren. Han så lett og fin ut, og med 3 min til de andre hadde situasjonen vært perfekt. Jeg føler meg sikker på at han hadde sittet med på dagens etappe, og da hadde han hatt 3 min ledelse før 2 tempoer og 3 fjelletapper. Dette hadde vært rått parti for Rogers. Tourens beste lag de siste årene skulle ikke lykkes i 2007 heller. Gud må ha funnert ut at han ikke likte rosa og prøvd å kvitte seg med hele laget. Han sendte dårlig asfalt til Rogers, sendte en tilskuer på Sinke og en hund etter Burghardt. I morgen prøver vel en kenguru å hoppe ned Kirchen. Djevelen snubler og dreper Gerdemann med gafelen sin, Burghardt får en større hund etter seg, Bert blir grapset (Haha) av en gravemaskin, Eisel forsvinner i et hull og Axel får månen i hodet. Da vil hele Touren være perfekt. I tillegg kjører vel sportsdirektørene utfor.

Ingen kommentarer: